Tambah Power & Saiz

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat

Besarkan Buah Dada

Tingkatkan Nafsu Wanita

Ghout & Sendi

Langsing

 

 


SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN


EN. JOE



http://www.cantikidaman.com/images/paypal.jpg

Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


http://www.abangonline.com/Free-Shipping-LG-300x300.jpg

 

 

 

::.AbangOnline.Com. status pesanan poslaju..Jom Tambah Tenaga Kelakian Anda

STATUS PESANAN

http://www.abangonline.com/images/poslajutracking.gif

Sila klik pada No Poslaju untuk mengesan status penghantaran produk anda. Hanya 50 data terkini dipaparkan

 

Plus2net.com paging script in PHP

 Bil Nama Tarikh Pesanan Tarikh Pos No Poslaju
 11649 noriza bin abdul aziz 2014-04-17 09:02:35  
 11648 MALA 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520718MY
 11647 JASMA BINTI AHMAD 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520721MY
 11646 2/0-DANIAL LEWEK TROGON 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520735MY
 11645 AZNIN BIN UJANG 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520749MY
 11644 HJ. MOHD AZARI HJ MOHD ALLI 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520752MY
 11643 HERMAN BREIMO 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520770MY
 11642 NASSARUDIN JABAR 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520695MY
 11641 SAMWELL B ISMAIL  0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520681MY
 11640 SAJUNI BIN JUMARON  0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520620MY
 11639 MOHAMAD SAFIK BIN SHUIB 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520616MY
 11638 NORLIN BIN BABIT 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520602MY
 11637 SURAINIZAINUDDIN 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520593MY
 11636 M RIDUWAN AWANG 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520580MY
 11635 MAHYUDIN AWANG 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520562MY
 11634 MOHD NORAMIN BIN MOHD NASARI 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520559MY
 11633 ABD. RAHMAN HASIM 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520545MY
 11632 ZULHAIREN JAMIL 0000-00-00 00:00:00 16-04-2014 EM648520488MY
 11631 MUHAMMAD FAUZI 2014-04-16 10:14:51 16-04-2014 EM648520514MY
 11630 Ibrahim bin Ishak 2014-04-16 02:28:33 16-04-2014 EM648520528MY
 11629 MD KHAIRI BIN MOHD AMIN 2014-04-15 23:35:03 16-04-2014 EM648520491MY
 11628 IRNA RAFIQAH IDERUS 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648549915MY
 11627 ABDUL SAMAD BIN ABDUL RAHMAN 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520474MY
 11626 RIZAL FAUZI 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520465MY
 11625 MUHAMMAD ADAM 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520457MY
 11624 UMASHANGERI MANIVASAGAN 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520443MY
 11623 MOHD FADZLI BIN MOHD YAZID 2014-04-15 15:24:33 15-04-2014 EM648520430MY
 11622 RAHMAT BIN LOKMAN 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520426MY
 11621 MD AMIR OMAR  0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520412MY
 11620 MUHAMMAD MUQRI BIN ABDUL JABAR 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520409MY
 11619 NORHASHIMAH BINTI WAGIMAN 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520390MY
 11618 MUHAMAD HANAFIAH B. HARUN 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520386MY
 11617 MARIANI BINTI MAT PIAH 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520372MY
 11616 HJ HAIRUL MIZAN BIN HAMDAN 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520355MY
 11615 MALIK KAREEM  0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520341MY
 11614 ALLY LIE 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520324MY
 11613 MOHD JEFFRY BIN TALIB 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520315MY
 11612 EZWADI@RUDY AGU,ABDULLAH 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 E648520307MY
 11611 IZIHISHAM IBRAHIM 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520298MY
 11610 MOHD.ROSNEI MOHD MOHTAR 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520284MY
 11609 MOHD FAIZAL 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520267MY
 11608 KAMALUDDIN MOHD DIN 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520253MY
 11607 SITI NUR MAIZATUL HAZIMAH 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520240MY
 11606 NOR HANI(PUBLIKA) 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520236MY
 11605 JAMA HASMADI BIN HASSAN 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520222MY
 11604 NORHAMIDAH BINTI RAMLI 0000-00-00 00:00:00 15-04-2014 EM648520219MY
 11603 BAHARUDIN BIN MOHD YUSOP 2014-04-14 18:09:19  
 11602 ALIANNAH BINTI ABDUL KADIR 0000-00-00 00:00:00 14-04-2014 EM648520179MY
 11601 MOHD ASMADI ZAINE 0000-00-00 00:00:00 14-04-2014 EM648520151MY
 11600 ALIAS BIN IBRAHIM 0000-00-00 00:00:00 14-04-2014 EM648520148MY


VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

PACAK LANGIT

http://www.abangonline.com/images/pearl.JPG

TAMBAH POWER

Klik sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

 

PHEROLINS

PEMIKAT LELAKI

klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER

Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI

Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI

Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING

Klik di sini

 

 

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin